Cumu lavà currettamente un trench di lana? 7 passi pruvati (è FAQ)

Capite u tissutu di u vostru mantellu è i metudi di lavaggio adatti prima di pulisce per evità u restringimentu, i danni o a sbiaditura. Eccu una guida simplificata per aiutà vi à pulisce è curà u vostru trench di lana in casa o à sceglie e migliori opzioni prufessiunali quandu hè necessariu.

1. Verificate l'etichetta

Verificate l'istruzzioni di cura cusgite in u vostru trench di lana. Fornisce tutte l'infurmazioni essenziali per a cura. In generale, verificate specificamente s'ellu permette u lavaggiu à manu o solu u lavaggiu à seccu. Cercate l'istruzzioni per u tipu di detergente o sapone, è qualsiasi altra guida speciale per a cura o u lavaggiu.

I trench di lana includenu spessu caratteristiche classiche cum'è buttoni à doppiu pettu, reversi larghi, patte antivento è tasche cù bottoni. Di solitu sò dotati di una cintura di u listessu tissutu in vita è di cinturini di e maniche cù fibbie à i polsini. Prima di pulisce, cacciate tutte e parti staccabili, in particulare quelle fatte di materiali diversi, postu chì spessu necessitanu una cura separata.

2. Preparà i materiali

Pettine per tessuti o rasoio per maglioni: Per rimuovere le pillule (per esempiu, palline di pelu)
Spazzola morbida per vestiti: Per spazzà via a sporcizia prima è dopu a pulizia
Pannu di pulizia: Fazzoletti o pannu senza pelu per asciugà e macchie o i punti sporchi nantu à u mantellu
Agenti cumuni per cumbatte e macchie: Acetu biancu è alcolu per frizione.
Acqua pulita è tiepida: Per lavà è risciacquà
Detergente dolce: Un detergente neutru per lana o sapone naturale
Stendibiancheria o asciugamano da bagno: Per stendere il mantello umido in piano per asciugarlo

3. Eliminate e pillule

Aduprate un pettine per tessuti, un rasoiu per maglioni, o un strumentu simile. Stendete u vostru mantellu di lana pianu è date una spazzola ligera - i colpi corti chì scendenu funzionanu megliu. Siate delicati per impedisce chì u tessutu sia tiratu o dannighjatu. Per più cunsiglii per rimuovere e pillule, cliccate per piacè: http://onwardcashmere.com/wool-coat-got-fuzzy-5-easy-ways-to-make-it-look-brand-new-again/

4. Spazzola u mantellu

Mantene u vostru mantellu lisciu - mettelu sempre pianu prima di spazzolà per impedisce ch'ellu si arricci. Aduprate una spazzola per tessuti è spazzolate da u collu in giù, in una direzzione - micca avanti è indietro - per evità di dannà e fibre delicate di i tessuti. Questu elimina a polvere, i detriti, e pillule è i fili sciolti da a superficia è impedisce ch'elli si incastrinu più in fondu durante u lavaggio. Ùn vi preoccupate micca s'è vi manca una spazzola - ancu un pannu umitu pò fà u travagliu.

5. Pulizia di e macchie

Basta à mischjà un detergente dolce cù acqua tiepida - face veramente u truccu. Tamponate cù un pannu dolce o una spugna, poi aduprate i vostri polpastrelli per strofinà ligeramente a zona cù movimenti circulari. Se a macchia hè ostinata, lasciate chì u detergente agisca per uni pochi di minuti per fà u so travagliu. Ancu s'ellu ùn ci sò micca macchie visibili, hè utile pulisce zone cum'è u collu, i polsini è l'ascelle induve a sporcizia si accumula spessu.

Per piacè pruvate sempre qualsiasi detergente o sapone nantu à una zona pocu visibile (cum'è l'orlu internu) prima di l'usu. Applicà cù un tampone di cuttone - se u culore si trasferisce nantu à u tampone, u mantellu deve esse lavatu à seccu prufessiunale.

6. Lavà e mani in casa

Prima di lavà, spazzulate delicatamente u mantellu cù brevi colpi longu a fibra per rimuovere a terra sciolta.

Basta un pocu d'acqua saponata è una spugna per fà chì a vostra vasca da bagnu sia impeccabile. Poi sciacquate cù acqua pulita per evità di trasferisce a sporcizia nantu à u mantellu.

Aghjunghjite un pocu d'acqua tiepida à a vasca è mischiate dui tappi - o circa 29 ml - di detergente per a lana. Mischiate à manu per creà un pocu di schiuma. Immergete delicatamente u mantellu in l'acqua, pressendulu finu à ch'ellu sia cumpletamente sottu. Lasciate in ammollo per almenu 30 minuti.

Evitate di sfregà a lana contr'à sè stessa, perchè questu pò causà infeltrimentu (una ruvidità permanente di a superficia). Invece, sfregate delicatamente i punti sporchi cù i vostri polpastrelli.

Per sciacquà, fate girà delicatamente u mantellu in acqua. Ùn sfregate micca o ùn torce micca. Stringhje delicatamente ogni parte per spustà u tessutu. Date un dolce giru à u mantellu in acqua calda, è cuntinuate à rinfrescà l'acqua finu à chì pare pulitu.

7. Asciugatura piana

Spinghje l'acqua cù e mani - ùn la strizzate nè a torcete.
Stendi u mantellu pianu nantu à un grande è grossu asciugamanu.
Imbulighjate u mantellu in un asciugamanu, pressendu delicatamente per assorbe l'umidità.
Srotola quandu hè finitu, poi ripetite da cima per assicurà una asciugatura uniforme.
Pone u mantellu pianu nantu à un asciugamanu asciuttu è lasciallu asciugà pianu pianu à temperatura ambiente - evitendu l'usu di calore direttu.

Pigliate un asciugamanu asciuttu è mettite delicatamente u vostru mantellu umitu sopra. L'asciugatura pò piglià 2-3 ghjorni. Girate u mantellu ogni 12 ore per assicurà chì i dui lati si asciughinu uniformemente. Evitate a luce diretta di u sole è e fonti di calore. Asciugate in un locu ben ventilatu.

etichetta di cura
Trench oversize in lana verde oliva
spazzola di tela
pannu dolce
lavà à manu
stende si pianu

8. Opzioni di pulizia prufessiunale

A pulizia à seccu hè u metudu prufessiunale u più cumunu. I tessuti di lana delicati necessitanu un trattamentu delicatu, è a pulizia à seccu hè una opzione affidabile. I prufessiunali anu a cumpetenza per pulisce i cappotti di lana senza causà danni.

FAQ

a.Possu lavà in lavatrice u mo trench di lana ?
Innò, i cappotti di lana ùn si ponu lavà in lavatrice perchè si ponu restringe o deformà. Si cunsiglia u lavaggiu à manu o u lavaggio à seccu.

b. Possu aduprà candeggina per caccià e macchie ?
Assolutamente micca. A candeggina dannigherà e fibre di lana è pruvucarà scolorimentu. Aduprate un detergente dolce fattu per tessuti delicati.

c.Quantu spessu devu pulisce u mo trench di lana ?
Dipende da a frequenza di u messagiu è s'ellu ci sò macchie o odori visibili. In generale, una o duie volte per stagione hè sufficiente.

d. Quali trench di lana ùn devenu micca esse lavati in casa ?
I mantelli pesanti, quelli etichettati "lavaggio a secco solu", è i mantelli cù dettagli in pelle o pelliccia devenu esse purtati da un prufessiunale. Evitate ancu di lavà i mantelli assai tinti chì puderanu sbiadisce u culore.

e.Chì tipu di trench di lana sò megliu per u lavaggiu in casa?
Sceglite lana solida è ligera o mischi cù fodere lavabili è chiusure robuste cum'è buttoni o cerniere.

Perchè ùn devu micca aduprà un'asciugatrice per i cappotti di lana?
U calore pò fà chì u mantellu si restringa.

Possu appiccà un mantellu di lana per asciugà ?
Innò. U pesu di a lana bagnata pò stende è deformà u mantellu.

h.Cumu possu caccià e macchie di vinu ?
Tamponate cù un pannu assorbente senza pelu per assorbe u liquidu in eccessu. Dopu, applicate una mistura 1:1 d'acqua tiepida è alcolu per frizione cù una spugna. Risciacquate accuratamente è poi applicate un detergente per lana. Si cunsiglianu i detergenti appruvati da Woolmark. Per altri modi per rimuovere e macchie da un trench di lana, cliccate quì: https://www.woolmark.com/care/stain-removal-wool/


Data di publicazione: 04-lugliu-2025