Lavà delicatamente i maglioni di lana è cashmere in casa - 7 passi geniali (Nisuna restrizione. Nisuna macchia. Nisun stress.)

Imparate à lavà i vostri maglioni di lana è di cachemire in modu sicuru in casa. Aduprate un shampoo delicatu, acqua fredda è asciugateli bè. Evitate u calore, trattate e macchie è i pelucchi cù cura è conservateli piegati in sacchetti traspiranti. Cù i passi adatti, pudete prutege e fibre delicate è allargà a vita di u vostru maglione.

Sì sì cum'è a maiò parte di a ghjente, probabilmente ùn ti senti micca sicuru di lavà i maglioni in casa. Forse avete rimpicciolitu u vostru maglione preferitu in l'asciugatrice è avà evitate di lavà lu. Ma bona nutizia - pudete lavà i vostri maglioni in casa in modu sicuru cù un pocu di cura è i passi ghjusti.

A lana è u cachemire venenu da a listessa famiglia è sò aduprati per vestiti, tessuti è filati. Siccomu venenu da l'animali, anu bisognu di cure particulari. È a lana di pecura, l'alpaca, u mohair, a lana d'agnello, u merino o i capelli di cammellu - tutti anu bisognu di un lavaggio delicatu.

È sì, ancu s'è vo l'avete purtatu solu una volta, hè impurtante lavà u vostru maglione di lana o di cachemire. E tarme è i parassiti amanu e fibre naturali. Sò attratti da l'olii per u corpu, e lozioni è i resti di prufume.

Passu 1: Preparazione di u maglione prima di lavà

Svuotate e tasche è cacciate e cinture o i ghjuvelli chì puderanu tirà u tissutu. Chiudete e cerniere è i buttoni per mantene a forma è evità e rughe.

Sè vo truvate una macchia prima di lavà, applicate un smacchiatore dolce è strofinate cù e dite o una spazzola dolce. Siate delicati è evitate di sfregà bruscamente.

maglione di lana è cachemire cù cerniera

Passu 2: Riempite cù acqua è aghjunghjite u shampoo di lana è cashmere

Pigliate una bacinella pulita o aduprate a vostra vasca da bagnu, è riempitela d'acqua fredda o tiepida - mai calda! A lana hè assai sensibile à a temperatura, è l'acqua calda pò fà la restringe. Aghjunghjite dui tappi di unshampoo delicatu di lana è cachemire

Lana-Cashmere-Shampoo-1

Passu 3: Girate delicatamente è immergete

Pone u vostru maglione in l'acqua è fate girà delicatamente l'acqua per circa 30 secondi. Movetevi in l'acqua, ùn toccate micca u maglione troppu forte. Perchè sfregà troppu forte pò lascià u vostru maglione allungatu o infeltritu oltre ogni limite. Date un bagnu delicatu - 10 minuti sò tuttu ciò chì ci vole.

maglione à spirale

Passu 4: Sciacquate accuratamente

Lasciate scorrere l'acqua torbida. Guardatela chì gira via. Avà sciacquate u vostru maglione sottu à acqua pulita è fresca. Lasciate chì e vostre mani scivolinu nantu à a maglia. Continuate finu à chì e bolle spariscinu - dolce, lenta, sparita. Assicuratevi chì ùn ci sia micca residui di detergente in e fibre.

sciacquate u shampoo

Passu 5: Spremete delicatamente l'acqua in eccessu

Ùn la torcete o strizzate mai - hè una via rapida per un disordine deforme. Una volta chì si sente umida invece di bagnata fradicia, stendetela nantu à un asciugamanu pulitu è asciuttu è rimodellatela cù e mani.

Invece, arricciate u maglione in un fasciu dolce è appughjate delicatamente. In altre parole, piegate l'asciugamano sopra u maglione per avvolgelu, poi arrotolatelu cum'è un rotolo di gelatina. Questu aiuta à assorbe ancu più acqua.

asciugamanu in rotulu

Passu 6: Asciugà cù un asciugamanu è asciugà à l'aria piatta

Trasferitelu delicatamente nantu à un asciugamanu frescu è asciuttu. Lisciatelu, modellatelu dolcemente è lasciate chì l'aria faci u restu. Nisuna calore. Nisuna fretta. Solu pazienza.

Asciugate sempre i maglioni di lana è di cachemire piatti - ùn li mettite mai in un'asciugatrice! È tenete u vostru maglione luntanu da u sole è da u calore forte. Troppu calore pò lasciallu sbiaditu, rimpicciolitu o ingiallitu. Cusì u calore dannigherà u maglione, è una volta chì questu accade, hè guasi impussibile di riparà.

seccu à l'aria

Passu 7: Conservate i maglioni currettamente

SemprepiegaI vostri maglioni, ùn li appendite mai. Appendeli face chì u vostru maglione si stende è forma brutte protuberanze nantu à e spalle chì ne sfiguranu. Piegate i vostri maglioni è mettiteli in sacchetti di cuttone o di tela traspirante. Tenenu fora e tarme è lascianu scappà l'umidità.

Ùn aduprate micca bidoni di plastica per un almacenamentu longu - intrappulanu l'umidità è causanu muffa o parassiti. Imbulighjate delicatamente i vostri maglioni in un tissutu morbidu è senza acidu. Aghjunghjite uni pochi di pacchetti di gel di silice - per assorbe tranquillamente ogni umidità persistente. Hè cum'è dà li una piccula casa traspirante è accogliente.

1

Cumu caccià e macchie, e rughe è i pelucchi

Dopu l'asciugatura, u merino leggeru o u cashmere puderanu avè qualchì piega. Girate u vostru maglione à l'incontrariu. Pone un pannu pulitu sopra. Poi fate scorrere delicatamente un ferru à bassu vapore, cum'è un soffiu dolce di calore chì allevia ogni piega. Ùn appughjate micca una zona per più di 10 secondi à a volta. È ùn saltate mai u pannu. U calore direttu pò causà danni à e fibre, segni di ferru, macchie d'acqua o macchie brillanti.

Lasciami spiegà a ragione. A lana hè sensibile à u calore. Ancu à basse temperature, u ferru pò ancu fà male. Puderia ingiallisce a lana, irrigidisce e fibre, o lascià una brusgiatura severa. I maglioni di maglia sò particularmente delicati - una pressione troppu forte, è appiattirete a struttura o lascerete una brutta marca. I ferri da stiro à vapore ponu ancu liberà acqua o lascià marchi brillanti nantu à a superficia di a lana.

Avete mai vistu piccule palle pelose nantu à u vostru maglione induve si sfrega di più, cum'è sottu à l'ascelle o i lati ? Si chjamanu pillule, è ancu s'elle sò fastidiose, sò super facili da caccià !

Eccu cumu:

Prima, mettite u maglione pianu nantu à una superficia dura cum'è una tavola.

Siconda, aduprate un maglionepettineo un rasoiu per tessuti cum'è questu. Tene delicatamente u vostru maglione cù una manu. Cù l'altra, fate scorrere lentamente u pettine sopra e piccule pillule. Spazzolendule delicatamente via, cum'è spazzolendu via e piccule nuvole da un celu chjaru. Nisuna fretta, pigliate u vostru tempu. Ripetite in tutte e zone induve si vede u pilling.

pettine per maglione

È questu hè tuttu - u vostru maglione serà frescu è novu di novu!

Quandu purtà u vostru maglione à un prufessiunale

Vi dumandate quali maglioni pudete lavà in modu sicuru in casa ? In generale, lavu à manu tuttu ciò chì hè delicatu, in particulare i pezzi chì amu è chì vogliu curà bè. I tessuti naturali cum'è u cuttone è u linu sò generalmente sicuri ancu. L'acqua dura pò mette in periculu i tessuti delicati. Sceglite acqua dolce per lavà li delicatamente è mantene li à u megliu aspettu. Aiuta à impedisce l'accumulazione di residui.

Ma s'è u vostru maglione hà:

Macchie grandi è prufonde

Perle intricate, perle o abbellimenti

Un odore forte chì ùn sparisce micca dopu u lavaggiu

... hè megliu purtallu à un tintore prufessiunale. Averanu l'arnesi è a cumpetenza per puliscelu bè senza dannighjà lu.

Segui sti passi è note, pudete lavà è curà facilmente i vostri maglioni di lana è di cachemire. Seranu megliu è dureranu più longu. Risparmierete soldi è vi sentirete bè sapendu chì i vostri vestiti preferiti sò curati.

Avete dumande ? Semu quì in ogni mumentu. Benvenuti à parlà cun noi.

Amparate quì cumu si curanu i vostri pezzi di lana è di cachemire (s'ellu hè necessariu):

 Cura di a lana Woolmark

Guida di cura di Cashmere.org

 


Data di publicazione: 14 di lugliu di u 2025